PDF Друк e-mail

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

metrab02

jap17

Науково-методична проблема,
над якою працює м/о:
 
Впровадження сучасних новітніх технологій - шлях до формування творчої особистості вчителя та учня
 
 
 
Голова м/о – Ігнат М.М.
Секретар – Гракова А.Л.

 

alt 

 

Ігнат Марта Михайлівна

- вчитель математики та інформатики;

- вища кваліфікаційна категорія;

- педагогічне звання „Вчитель-методист”.

Проблемне питання, над яким працює:

„Підвищення ефективності та якості уроків математики шляхом впровадження нових інформаційних технологій”

Бушко Наталія Іванівна

Бушко Наталія Іванівна

- вчитель географії;

- вища кваліфікаційна категорія;

- педагогічне звання „Учитель-методист”.

Проблемне питання, над яким працює:

Впровадження елементів сучасних педагогічних технологій  на уроках географії

 

 

Різак Наталія Миколаївна 

Різак Наталія Миколаївна

- вчитель математики;

- вища кваліфікаційна категорія;

- педагогічне звання „Старший учитель”.

Проблемне питання, над яким працює:

„Формування пізнавальної активності учня на уроках математики шляхом впровадження нестандартних форм і методів навчання”


 

alt

Туряниця Сніжана Петрівна

- вчитель історії та права;

- вища кваліфікаційна категорія.

- педагогічне звання „Учитель-методист”.

Проблемне питання, над яким працює:

„Інноваційні технології як засіб підвищення якості навчально-виховної діяльності учнів на уроках історії ”

Гракова Анжеліка Леонідівна 

Гракова Анжеліка Леонідівна

- вчитель трудового навчання та біології;

- вища кваліфікаційна категорія;

- педагогічне звання „Старший учитель".

 

Проблемне питання, над яким працює:

„Формування творчої компетентності учнів шдяхом застосування методу проектів на уроках трудового навчання у спеціальній школі”

Чейпеш І.Я. 

Чейпеш Іван Яношович

- вчитель фізики;

- вища кваліфікаційна категорія;

- педагогічне звання „Старший учитель".

Проблемне питання, над яким працює:

Впровадження елементів сучасних інноваційних технологій на уроках фізики

alt

Михайлова Людмила Степанівна
-
вчитель основ здоров'я;
- вища кваліфікаційна категорія.


Проблемне питання, над яким працює:
„Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я"

alt

Санісло Ярославна Петрівна

- вчитель біології;

- кандидат біологічних наук;

- вища кваліфікаційна категорія.

 

Проблемне питання, над яким працює:

"Пдвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках біології шляхом впровадження сучасних новітніх технологій"

alt
 

Мушка Юрій Васильович

- вчитель фізичного виховання;

- бакалавр.

 

Проблемне питання, над яким працює:

Основи формування інтересу до уроків фізичної культури в школі для глухих дітей

 

alt 

 

Щубелка Віктор Васильович

 

- вчитель предмета "Захист Вітчизни";

 

- перша кваліфікаційна категорія.

 

Проблемне питання, над яким працює:

 

"Формування національної свідомості учнів на уроках предмета "Захист Вітчизни”

 

 

alt 

 

 Попович Тетяна Миколаївна

- вчитель географії;

- друга кваліфікаційна категорія.

Проблемне питання, над яким працює: 

"Формування пізнавального інтересу учнів до географії шляхом використання інноваційних технологій"

 

 

Методична декада

(грудень 2011 р.)

 

ПЛАН

проведення декади

природничо-математичних наук

 

 

Дата

Захід

Хто проводить

Класи

 

 

28.11

Лінійка   „Відкриття декади”

Члени   м/о

5-12

Відкритий   урок алгебри на тему „Перетворення графіків функцій”

Ігнат   М.М.

10

Засідання   круглого столу: „Проблеми, які виникають при викладанні предметів циклу у   старших класах та шляхи їх вирішення”

Члени   м/о

-

29.11

Відкритий   урок історії на тему: „Голод

в   Україні 1946-1947 рр.”

Туряниця   С.П.

12

30.11

Відкритий   урок математики на тему:   „Вимірювання кутів. Види кутів”

Різак   Н.М.

5

1.12

СНІД   – сучасна проблема людства

Шишова   М.С.

8-12

2.12

Відкритий   урок трудового навчання на тему „Токарний верстат для обробки деревини”

Туменок   В.А.

8

5.12

День   правових знань

Туряниця   С.П.

10-12

6.12

Веселі   старти

Шимон   Ю.В.

5;   6

7.12

„Електричні   прилади в житті людини” (загальношкільний виховний захід)

Чейпеш   І.Я.

5-12

8.12

Битва   Титанів.

Історія проти Математики

(загальношкільний   захід)

Туряниця   С.П

Ігнат   М.М..

8-12

9.12

Підсумок   проведення декади

Члени   м/о

5-12

З 28.11 по 09.12.2011р. в школі було проведено методичну декаду вчителів методоб’єднання природничо-математичного циклу на тему: «Міф» під девізом «Через почуття та розум – до душі та серця кожного учня». Заздалегідь був складений план проведення декади, вивішений яскравий плакат, який запрошував всіх до спростування  10 міфів.    

metrab12

Беручи участь у щоденних заходах, учні мали довести їх неправдивість. Суть доведення полягала в організації творчої пошукової роботи учнів на уроках, поєднаної з позакласними заходами. Декада розпочалася лінійкою, на якій було оголошено початок та правила доведення неправдивості міфів.

metrab13

metrab14

Учням 10 класу на уроці алгебри на тему: «Перетворення графіків функцій» під керівництвом М.М. Ігнат вдалося розвіяти міф про те, що комп’ютер – це іграшка. Цей урок поєднав у собі класичний підхід до вивчення властивостей функцій, побудови їх графіків та педагогічні засоби комп’ютерної підтримки вивчення даної теми.

Такі уроки виховують в наших учнів інформаційну культуру, забезпечують той рівень комп’ютерної грамотності, з якою учням буде легко рухатися вперед.

metrab15

metrab16

 Туряниця С.П. у своїй роботі вміло поєднує елементи технології проблемного навчання і технології навчання як дослідження. Показовим з цього приводу був урок  історії України на тему: «Голод в Україні 1946-1947 років». Шляхом використання історичних документів та матеріалів преси минулих років, кінофрагментів про трагічні події голодомору, учні 12 класу спростували другий міф і довели, що голод у 1946-1947 рр. можна було уникнути.

metrab17

metrab18

 Ефективним засобом збудження інтересу до вивчення математики є нестандартні уроки. Такі уроки допомагають урізноманітнювати роботу, знімають напруження. Інтерес до математики появляється  тоді, коли діти розуміють вивчене на уроці і успішно це демонструють. Все викладене мало місце на уроці математики на тему: «Вимірювання кутів. Види кутів». Учні 5 класу під керівництвом Різак Н.М. мали розвіяти міф про те, що викрадена книга Транспорто не буде знайдена. Виконавши тестові завдання, учні склали фоторобот крадія і міф було спростовано.

metrab19

metrab20

 Улюбленим методом організації навчально-виховного процесу Шишової М.С є проектна технологія, яка гарантує не лише успішне засвоєння навчального матеріалу, а й інтелектуальний, моральний розвиток учнів. Загальношкільний захід «СНІД – сучасна проблема людства» був проведений у вигляді презентації проектів з мультимедійною підтримкою. Працюючи над проектами учні не тільки узагальнили і систематизували свої знання про СНІД, але й дізналися багато нової інформації про чуму ХХ століття. Їх інформація спростувала міф про те, що СНІД – це хвороба лише наркоманів, повій, бомжів і токсикоманів.

metrab21

metrab22

 

У рамках методичної декади  Чейпеш І.Я. провів позакласний захід на тему: «Електроприлади в житті людини».  Учні реально бачили, наскільки потрібні  їм знання з фізики у побуті. Такі заходи мають велику активізуючи дію на учнів, стимулюють їх до продовження процесу пізнання, допомагають їм пов’язувати шкільні предмети із спостережуваними у  житті явищами. Цим самим було спростовано міф мовників про те, що електроприлади не можна використовувати в побуті.

metrab23

День правових знань  

metrab24

Веселі старти 

 metrab25

metrab26

 Якщо вчитель зміг надихнути учня, зумів зацікавити своїм предметом, то й для нього, і для учня це стає найщасливішим моментом  навчанні. Із таких моментів і складається радість педагогічної діяльності.

Подив та активний інтерес учнів, радість на їхніх обличчях простежувалися на позакласному заході «Битва Титанів. Історія проти Математики». Вчителі Ігнат М.М. і Туряниця С.П. вразили присутніх своєю неповторністю, яскравістю. Цей захід був заключним акордом завершення методичної декади «Міф».


 

Тиждень

методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

„У полоні РОЗУМНОГО ЯЩИКА”

/з використанням методу проектів/

(2013-2014 навчальний рік)

 

ПЛАН ТИЖНЯ

№ з/п

Захід, клас

Відповідальний

Дата

1

Відкриття методичного тижня. Оголошення теми, мети та завдань тижня (5-12 кл.)

Голова м/о

Ігнат М.М.,

Члени м/о

18.11

 

2

Загальношкільний захід.

Усний журнал „Вода, вода – скрізь вода” (5-12 кл.)

Вчитель Шишова М.С.

19.11

3

Засідання круглого стола: „ІКТ: данина моді чи вимога часу?”

Усі члени м/о, члени інших м/о школи

19.11

4

Відкритий бінарний урок

„Його величність відсоток” (11 кл.)

Вчителі: Ігнат М.М.,

Шишова М.С.,

Туряниця С.П.,          Чейпеш І.Я.

20.11

5

Відкритий урок біології „Особливості селекції рослин, тварин і мікроорганізмів” (12Б кл.)

Вчитель

Шишова М.С.

21.11

6

Відкритий урок фізичного виховання „Баскетбол. Ведення та кидки м’яча”

(11 клас)

Вчитель

Шимон Ю.В.

22.11

7

Підсумок методичного тижня.

Захист учнівських проектів (5-12 кл.)

Усі члени м/о

22.11

 

mat 21

 

Комп'ютер міцно увійшов у життя людей. Якщо минуле покоління було поколінням книг, то сучасне здебільшого отримує інформацію з Інтернету. Інформаційні технології проникли у всі сфери життя людини, але вони несуть із собою нові проблеми. Серед безлічі проблем – вплив на здоров'я людини.

Суперечки відносно користі і шкоди комп'ютера ведуться часто, вчені проводять дослідження про вплив комп'ютера на людину, діти сперечаються з батьками, батьки з вчителями і так далі. А відповіді немає.

Комп'ютер може стати другом або ворогом, може полегшити життя, а може додати проблем. Тому і виникла ідея створення проекту, який допоміг би розібратися у цій проблемі.

Паспорт проекту

Назва проекту

У полоні РОЗУМНОГО ЯЩИКА

(Користь і школа від роботи з комп’ютером)

База реалізації проекту

Ужгородська спеціальна загальноосвітня

школа-інтернат І-ІІІ ступенів

Термін реалізації

11-22.11.2013 р.

Керівник проекту

Голова методичного об’єднання Ігнат М.М.

Учасники

  1.  Ігнат М.М.               6. Михайлова Л.С.
  2.  Бушко Н.І.               7. Чейпеш І.Я.
  3.  Різак Н.М.               8. Шимон Ю.В.
  4.  Шишова М.С.         9. Гракова А.Л.
  5.  Туряниця С.П.         10. Туменок В.А.

Навчальні предмети, в межах яких проводиться робота проекту

Інформатика, основи здоров’я, математика, історія,

фізика, хімія, фізична культура

Тип проекту

Дослідницький

Характеристика

(за змістом)

За кількістю учасників: колективний

За тривалістю: середньотривалий

Мета

Дослідити вплив комп'ютера на здоров'я дитини 

Завдання проекту

1. Обговорити з дітьми, як, працюючи на комп'ютері, не тільки зберегти, але і зміцнити своє здоров'я.

2. Познайомити з прийомами і вправами , які відновлюють організм після роботи з комп'ютером.

3. Навчити правилам техніки безпеки при роботі з комп'ютером.

4. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я. 

Методичні прийоми, використані

під час реалізації проекту

        Аналіз, узагальнення; 

        анкетування; 

        інтерв'ю з вчителем інформатики;

        зустріч з лікарем школи;

        бесіди на класних годинах; 

        пошукова робота в бібліотеці, Інтернеті.

Проблемне питання

Комп’ютер – друг чи ворог?

Практична цінність проекту

Розробка і створення пам'яток і закладок здоров’язбереження, які можна використовувати на уроках; розучування і використання на практиці різних вправ, які допоможуть зберегти здоров'я учня

Необхідне обладнання

Комп’ютер, проектор, інтерактивна дошка, програма для створення презентації (Microsoft Power Point), текстовий редактор (Microsoft Word)

Прогнозовані результати

Діти навчаться правилам і прийомам здоров’язбереження, виробиться свідоме відношення учасників проекту до здоровя.

Виховається здатність робити правильний вибір для себе.

Реалізуються творчі і дослідницькі здібності учнів. 

Проект охопив учнів 5-12 класів.

Роботу почали з анкетування учнів школи. Опитали47 учнів.

 

Анкета

  • Чи є у тебе вдома комп’ютер?

     * так                         * ні

  • Скільки часу на день ти проводиш за комп’ютером вдома?

     * 1 годину        * 2 години         * більше 2 годин                                                                                     

  • Чому віддаєш перевагу?

        * заняттю спортом     * читанню книжок     * роботі за комп’ютером                 

  • Яке спілкування з другом краще: по комп’ютеру чи безпосередньо?

     * по комп’ютеру              * безпосередньо             

  • Чи стомлюєшся ти, якщо довго сидиш за комп’ютером?

           * так                         * ні

 

mat 06

Учасники проекту об'єдналися у групи, розподілили обов'язки.Кожна група поставила перед собою певну мету.

 

mat 01

1 групаІсторики” шукали відповідь на запитання: Чому перед людством виникла проблема створення комп’ютера?”. Учні відвідала бібліотеку, вийшла на сайти в Інтернеті, взяли енциклопедії, пізнавальні статті із журналів, вивчили і підготували повідомлення про історію походження комп'ютера.

Взяли інтерв'ю у вчителя інформатики, директора школи, з якого дізналися про можливості комп'ютерів та їх роль у житті людини.

2 групаІнформатикишукали відповідь на запитання: „Чи є можливість отримати користь і задоволення від роботи з комп’ютером?”.

Учні досліджували пробле-му, як перетворити цю розумну машину у свого друга.

mat 02
mat 03  Щоб дати відповідь на запитання: „Чи може тривале перебування за комп’ютером стати причиною розладів здоров’я у дітей?”,3 група „Експерти” звернулася за консультацією до лікаря школи.Спільно підготували матеріал для бесіди про будову ока, хребта, із різних джерел вибрали вправи для зняття напруги з очей.
 

4 група„Фізики” підготували матеріал про випромінювання при роботі з комп’ютером, зустрілися із вчителем фізики, щоб разом відповісти на запитання „Чи можна захистити дітей від випро-мінювання при спілкуванні з комп’ютером?”.

mat 05 
mat 04  5 групаПсихологи” звернулася по допомогу до практичного психолога, бо за результатами анкетуваннявияснилося, що учні частіше спілкуються з комп'ютером, ніж з друзями. Тому спільно з психологом підібрали вправи психотренінга для розслаблення перед спілкуванням один з одним, підвищення самооцінки.

 

 

Одночасно члени групи шукали відповідь на запитання: „Який вплив комп’ютера на психіку дитини?”.

       У рамках методичного тижня були проведені такі заходи:

 

mat 07

Позашкільний захід „Вода, вода, скрізь вода” (вчитель Шишова М.С.), проведений у формі усного журналу.

Після заходу багато учнів змінило своє ставлення до води. Кращої мотивації для вивчення біології та хімії годі й шукати

 
mat 08  Бінарний урок в 11 класі на тему: „Його величність відсоток” (вчителі Ігнат М.М., Шишова М.С.,

Туряниця С.П., Чейпеш І.Я.)

дозволив інтегрувати знання учнів з історії, математики, фізики та біології для вирішення однієї проблеми, дав можливість застосувати отримані знання на практиці.

mat 09  Учні мали можливість, використовуючи вивчений матеріал з цих предметів, творчо застосувати свої знання, навички та вміння, вирішити доступні їм проблеми на основі взаємодії, щоб вони робили акцент на змісті свого висловлювання Щоб побачили результати своєї праці і в результаті отримали від уроку радість

mat 10

mat 11

 

Урок біології у 12Б класі на тему „Особливості селекції рослин, тварин і мікроорганізмів”  (вчитель Шишова М.С.),   поєднав у собі класичний підхід до вивчення особливостей селекції та педагогічні засоби мультимедійної підтримки вивчення даної теми.

mat 13

mat 12

Учитель Шимон Ю.В. на уроках фізичної культури намагається поєднувати словесні методи навчання, наочного сприймання та практичні методи виконання вправ. Правильне поєднання цих методів сприяє формуванню в учнів повнішого уявлення про рухову дію.

На уроці в 11 класі на тему „Баскетбол” була створена атмосфера, за якої кожен учень знайшов своє, особисто йому необхідне.

      

Заключна лінійка: „Комп’ютер – друг чи ворог?” пройшла з демонстрацією презентації, у якій були дані чіткі відповіді на поставлені проблемні питання. Члени груп представили гарно оформлені проекти на паперових носіях. Після презентації учні підвели підсумки своїх досліджень,

Учасники проекту були раді констатувати, що все задумане вдалося. Учні говорили про задоволення від результатів своєї роботи.

mat 14 mat 15

mat 16 mat 17

mat 19 mat 18

Для нас, учителів, важливо бачити своїх учнів зацікавленими як навчальними предметами, так і дослідницькою діяльністю. Така робота стимулює творчість учнів, народжує потребу в самореалізації, накопичує життєвий досвід.

 mat 20


 

ПЛАН

проведення декади методичного об'єднання вчителів

природничо-математичного циклу

2014-2015 н.р.

 Дата  Захід  Хто проводить  Класи
 16.02  Лінійка. Відкриття декади.

Ознайомлення учнів з планом роботи

 

 Голова м/о

Ігнат М.М.,

члени м/о

 6-12
 17.02

 Конкурс кросвордів, ребусів

 

 Члени м/о  6-12
 18.02  Засідання круглого стола:

„Використання нових інформаційних технологій на уроках циклу.

Програмне забезпечення навчання"

 

 Члени м/о  -
  19.02

 Відкритий урок фізики на тему „Поширення світла в різних середовищах. Заломлення світла на межі двох середовищ"

 

Чейпеш І.Я.  8

 Відкритий урок трудового навчання на тему „Виготовлення ляльки-мотанки. Кінцевий етап проекту"

 

Гракова А.Л. 12 
 20.02

 Виставка кращих учнівських зошитів

 

 Члени м/о  6-12
 24.02

 Профорієнтаційний вечір

 

 Гракова А.Л.,

Чейпеш І.Я., члени м/о

 6-12
 25.02  Закриття методичної декади.

Підведення підсумків роботи

 Члени м/о  6-12

 


 

2015-2016 навчальний рік

З 11 по 20 квітня 2016 р. у школі проводилась методична декада природничо-математичних дисциплін.

Чітко була визначена мета декади:

  • формувати пізнавальний інтерес учнів до вивчення природничо-математични дисциплін;
  • поглибити здобуті на уроках знання, показати способи їх використання на  практиці;
  • виховувати колективізм, відповідальність за виконану справу;
  • сприяти створенню атмосфери співробітництва між учнями та педагогами.

Розпочалася декада природничо-математичних дисциплін лінійкою, на якій педагоги ознайомили учнів з планом роботи. У формі анкетування був проведений моніторинг знань учнів про призначення сірників, історію їх виникнення, хімічний склад голівки сірника, правила поведінки із сірниками. Аналіз проведеного анкетування спонукав педагогів методичного об'єднання провести запланований загальношкільний захід «Таємниця сірникової коробки» у такому форматі, який приніс би найбільше користі учням.

alt

alt

alt

Упродовж декади вчителями спільно з учнями було організовано низку тематичних заходів, які викликали жваве зацікавлення в учнів навчального закладу.

У рамках декади учні долучилися до творчого складання кросвордів на природничо-математичну тематику.

alt

 

Урок геометрії у 10 класі на тему: „Вступ до стереометрії. Циліндр. Площа поверхні
й об'єм циліндра".

Вчитель математики Ігнат М.М. поставила за мету ознайомити учнів з тілом обертання –
циліндром, формулами площі поверхні та об'єму циліндра, формувати вміння застосовувати набуті знання при розв'язуванні задач. При поясненні нового матеріалу вчитель використала педагогічний програмний засіб „Геометрія 7-9 кл. Конструктор уроку", а також інтерактивні 3D моделі-ілюстрації, базовані на одній з технологій віртуальної реальності.

 alt

alt

alt

alt

 

Урок хімії у 9 класі на тему „Ковалентний зв'язок. Суть хімічного зв'язку". Вчитель хімії Шишова М.С. на уроці ознайомила учнів із сутністю хімічного зв'язку. При допомозі слайдів показала типи хімічного зв'язку, ковалентного (неполярного і полярного). Розвивала вміння складати електронно-крапкові, структурні формули, виготовляти кулестержневі моделі молекул кисню, водню, азоту.

 

alt

alt

alt

 

 

 Загальношкільний захід „Таємниця сірникової коробки", організований у формі творчої взаємодії вчителів та учнів, посприяв розвитку пізнавальних інтересів дітей, виробленню умінь застосовувати знання у повсякденному житті.

Під керівництвом вчителя географії Бушко Н.І. та вчителя історії Туряниці С.П. учні підготували цікаву інформацію про історію виникнення сірників, про роботу єдиної в Україні Рівненської сірникової фабрики.

alt

alt

alt

 

Зазирнути в таємницю хімічних реакцій, які відбуваються при загоранні сірника, допомогли учні 9 класу разом із вчителем Шишовою М.С.

alt

alt

alt

 

Загальне пожвавлення викликали логічні задачі із сірниками, запропоновані вчителем математики Різак Н.М.

 alt

alt

alt

 

А вчитель фізики Чейпеш І.Я. із допомогою учнів 7 класу продемонстрував повчальні досліди із сірниками та поставив перед аудиторією завдання пояснити механізм побаченого.

alt

alt

 

У казковий світ виробів із сірників повела дітей вчитель трудового навчання Гракова А.Л.

alt

 

Вчитель основ здоров’я Михайлова Л.С. поговорила з учнями про причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки, про почуття відповідальності за свої вчинки, нагадала, як правильно діяти у випадку виникнення пожежі, акцентувала увагу на розвитку навичок самозахисту.

alt

alt

alt

alt

 

Учителі досягли поставленої мети, а діти збагатилися новими знаннями, і найголовніше – зробили правильний висновок: «Сірники – НЕ іграшка!»

Упродовж заходу показом презентації керував учень 10 класу Басараб Іван.

 


2016-2017 н.р.


ПЛАН

проведення тижня природничо-математичних дисциплін

 


 Відкритий урок математики у 6-А класі на тему: «Довжина кола. Площа круга» (вчитель Різак Н.М.).

mat1 mat2  
mat3 mat4

 

 

   

 

 Відкритий урок алгебри в 11 класі на тему: «Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу» (вчитель Ігнат М.М.).

 mat5 mat6
mat7 mat8
   

Відкритий урок фізичного виховання у 8-А класі на тему: «Баскетбол. Різновиди стрибків «змійкою» через гімнастичну лаву з просуванням вгору, кидки в корзину з місця з окремих точок» (вчитель Шимон Ю.В.).

mat9 mat10
mat11 mat12
   

Інтелектуальний марафон

 

mat13 mat14
mat15 mat16
mat17 mat18
mat19 mat20
mat21 mat22

                                                          mat23


 

 

2017-2018 н.р.

   З 20 по 29 листопада у школі проводилась декада природничо-математичних дисциплін.
Метою проведення декади було:

  • формувати пізнавальний інтерес учнів до вивчення природничо-математичних дисциплін;
  • поглибити здобуті на уроках знання, показати способи їх використання на практиці;
  • розвивати кмітливість, ерудицію глухих учнів;
  • виховувати колективізм, відповідальність за виконану справу; сприяти створенню атмосфери співробітництва між учнями та педагогами.

   Упродовж декади вчителями спільно з учнями було організовано низку тематичних заходів, які викликали жваве зацікавлення в учнів.

   21 листопада у 7 класі вчитель Попович Т.М. провела відкритий урок географії на тему «Рослинний і тваринний світ Австралії. Природні зони». Урок проходив у формі подорожі. Учні змогли дізнатися про флору і фауну Австралії, засвоїти матеріал про природні зони, особливості материка. Урок був спрямований на розвиток діалогічного та монологічного мовлення учнів, навичок роботи з атласом та настінною Картою півкуль.

 

 alt

 ta2

ta3

ta4

 

 22 листопада у 9-Б класі відбувся відкритий урок історії України на тему «Ліквідація Запорозької Січі» (вч. Туряниця С.П.). Учні ознайомились з історією запорозького козацтва часів Нової (Підпільненської) Січі, з'ясували причини її ліквідації та наслідки для подальшої долі запорожців, визначили значення козацької доби в історії України. На основі опрацьованих історичних джерел було доведено: козацтво - героїчна сторінка історії українського народу, приклад мужності у боротьбі за національне визволення нашої Батьківщини.
Ми маємо славне минуле! Нам є ким пишатися!

sn1

sn2

sn3

sn4

 

   29 листопада для учнів 5-12 класів проводився загальношкільний захід: «2017 – Рік Японії в Україні».
Педагоги методичного об'єднання поставили за мету: поглибити й розширити знання учнів про екзотичну й неповторну Японію; ознайомити з національними традиціями та культурною спадщиною країни; формувати моральні цінності та естетичні смаки; розширювати кругозір; виховувати повагу до прекрасного.
Відкрила захід голова методичного об'єднання Ігнат М.М., яка наголосила на символічності того, що Рік Японії в Україні проходить у 25-ту річницю встановлення дипломатичних відносин між двома країнами.

jap1

jap2

jap3

 

Вчитель історії Туряниця С.П. розповіла про виникнення Японської держави, іі символи та Основний закон.

jap4

jap5

Під керівництвом вчителя географії Попович Т.М. учні пригадали відомості про географічне положення, особливості клімату Японії.

jap6

Вчитель біології Санісло Я.П. повела дітей у захоплюючий світ флори і фауни держави.

jap8

Учитель основ здоров'я Михайлова Л.С. нагадала про страшні природні катаклізми 2011 року, яких зазнала Японія.

jap7


Учитель фізики Чейпеш І.Я. здивував учнів фактами про незвичайний японський стиль паркування та надшвидкісні пасажирські потяги.

jap9

Учителі математики Різак Н.М., Ігнат М.М. вчили дітей рахувати по-японськи, розв'язувати математичні завдання та оголошувати результати японською мовою, ознайомили з унікальним японським методом множення чисел.

jap10

jap11

А вчитель трудового навчання Гракова А.Л. розповіла про мистецтво ікебани, чайну церемонію. Під її керівництвом дівчатка продемонстрували традиційний японський костюм – кімоно, а також прикрасу до нього – канзаші. Із захопленням спостерігали учні майстер-клас учителя – процес створення фурошікі – традиційного мистецтва упаковувати подарунки.

jap12

jap13

jap14

jap15


Про Японію як батьківщину бойових мистецтв карате, дзюдо, айкідо розповів учитель фізичного виховання Шимон Ю.В.

jap16
Наостанок усі дружно шукали відповіді на тестові завдання «Що я знаю про Японію».
Декада закінчилась, але залишила по собі інтерес до вивчення предметів природничо-математичного циклу.

jap18


 

2018-2019 навчальний рік

Калейдоскоп педагогічних ідей

   Відповідно до Указу Президента України від 08 грудня 2008 року №1149/2008 щороку в нашій країні проходить Всеукраїнський тиждень права, під час якого відбуваються заходи, спрямовані на підвищення рівня правової культури населення. Тиждень правових знань проходив з 10 по 14 грудня 2018 року під керівництвом вчителя історії Туряниці С.П. Учні школи взяли в ньому активну участь.
В рамках тижня відбулися різноманітні заходи:
-  Виховні бесіди, години спілкування:
                   «В країні прав»;
                   «Правова абетка»;
                   «Ти – людина, значить маєш права»;
                   «Сторінками Конвенції ООН про права дитини»;
                   «Я - громадянин правової держави»
- Виставка літератури правового змісту «Правила і закони у твоєму житті»;
- Конкурс малюнків «Знай та поважай свої права»;
-  Конкурс стіннівок «Захист прав дитини – обов'язок держави»;
-  Розгадування кросвордів «Конституція України - Основний закон держави».
   Традиційно 10 грудня відбувся Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди 70-ої річниці проголошення Генеральною Асамблеєю ООН Загальної декларації прав людини. Учні мали змогу ознайомитися з міжнародно-правовими стандартами у сфері захисту прав людини, поглибити знання про свої права та обов'язки, розвинути уміння використовувати їх на практиці та, за потреби, захищати.

alt

alt

alt

 

  28 лютого 2019 року вчитель трудового навчання Гракова А.Л. разом з працівниками грузинського ресторану «Хінкальня»

провели майстер-клас: «Грузинська кухня. Приготування хінкалі». Учні 5-6 класів дізналися багато цікавого про національні страви, вивчили технологію приготування хінкалі. Кожен учень мав змогу власноруч зліпити, зварити та спробувати хінкалі з двома різними начинками. Діти були вдячні працівникам ресторану та вчительці за цікавий та повчальний захід.

alt

alt

alt

alt

 

 19 березня  2019 р. вчитель  Санісло Я.П. провела відкритий урок біології в 10 кл. на тему: «Популяції живих організмів та їх основні характеристики».

alt

alt

alt

alt

 

  Далеко не все в навчальному матеріалі може бути для учнів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу – сам процес діяльності. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Шлях до цього полягає через різноманітну самостійну роботу учнів, використання нових інформаційних технологій на уроках, зв’язок навчального матеріалу з навколишнім світом.

16.04.2019 р. був проведений відкритий інтегрований урок геометрії в 10 кл. на тему: «Центральна та осьова симетрії»

(вч. математики Ігнат М.М., вч. історії Туряниця С.П., вч. біології Санісло Я.П., вч. фізики Чейпеш І.Я.).

sim1

sim2

sim3

sim4

sim5

sim6

sim7

sim8

sim9

sim10

sim11

sim12

sim13

 

 

    Продовжуючи тему інтегрованого уроку 17.04.2019 р. вчителі математики Різак Н.М. та основ здоров’я Михайлова Л.С. провели конкурс кросвордів: «Ми – інтелектуали!». Розв’язування кросвордів дозволяє вчителям досягти найбільшого ефекту в закріпленні навчального матеріалу, значного підвищення якості знань.

sim14

sim15

 

    Загальношкільний захід «Назад в Едемський Сад» проводився 25 квітня 2019 р. вчителями біології Санісло Я.П. та географії Попович Т.М.

Метою даного заходу було ознайомлення учнів із екзотичною флорою саду та оранжереї нашої школи. Вчителі підготували зображення рослин та етикетки із українськими та латинськими назвами, їх транскрипціями.

За зображенням на фото діти самостійно ідентифіковували і знаходили екзоти, а разом із педагогами читали, правильно вимовляли латинські та українські назви таких гарноквітучих декоративних рослин відкритого ґрунту як сакура – японська вишня, райські яблучка – яблуня Недзведського, магнолія Суланжа.

Зацікавили учнів рослини, що мають цілющі властивості: гінкго дволопатеве, алоє звичайне, різдвяне каланхоє та ін.

sim16

sim17

sim18

sim19

sim20

 

 

 
 
Ulti Clocks content

Статистика


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні12
mod_vvisit_counterВчора85
mod_vvisit_counterЦього тижня12
mod_vvisit_counterЦього місяця1846
mod_vvisit_counterВсього126539

Зараз на сайті: 1
Ваш IP: 35.173.234.140