Декада природничо-математичного циклу Друк
 alt  16.02 – 25.02 – декада методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу

 

 

    З метою стимулювання розвитку творчого потенціалу учнів змістом і засобами предметів природничо-математичних наук, активізації пізнавальної діяльності учнів, поглиблення інтересу до цих дисциплін, розвитку інтуїції, кмітливості, ерудиції учнів, виховання почуття відповідальності та культури мислення у школі з 16.02 по 25.02 проведено методичну декаду природничо-математичного циклу під гаслом: „Гармонія науки, творчості, краси".

   Декада розпочалася лінійкою, на якій учні ознайомились із планом роботи упродовж десяти днів.

   Хороші знання, активність та завзятість виявили школярі у день кросвордів та ребусів.

   Важливою умовою організації навчально-виховного про­цесу є вибір учителем найраціональніших методів і прийомів активного навчання та використання нових інформаційних технологій у поєднанні з традиційними засоба­ми. На засіданні круглого стола на тему: „Використання нових інформаційних технологій на уроках циклу. Програмне забезпечення навчання" педагоги розповіли, які комп'ютерні навчальні програми та як саме застосовують на уроках.

   Учні 8 класу мали можливість продемонструвати свої знання на відкритому уроці фізики на тему: „Поширення світла в різних середовищах. Заломлення світла на межі двох середовищ"  (уч. Чейпеш Іван Яношович). 

  alt                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Свідомому засвоєнню нової теми слугувало методично правильно організоване повторення раніше вивченого матеріалу та актуалізація опорних знань учнів.

alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alt

   Демонстрація цікавих дослідів сприяла ефективному засвоєнню навчального матеріалу, а використання мультимедійних засобів дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок.

alt

  Такі уроки викликають в учнів інтерес до предмету, активізують пізнавальну діяльність, творчу ініціативу, креативне мислення.

alt

  На урок були запрошені методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО Гайналій Л.І., члени методичного об'єднання школи.

 


   Яскраві враження отримали усі присутні на відкритому уроці трудового навчання у 12 класі на тему: „Кінцевий етап виготовлення народної іграшки ляльки-мотанки" (уч. Гракова Анжеліка Леонідівна). Урок відвідали завідувач кабінету методики виховної та позашкільної роботи ЗІППО Тяскайло Г.І. та усі члени шкільного методичного об'єднання.

   На початку уроку було поставлене проблемне питання: „Чи зможу я створити захисний оберіг для себе і своєї родини?"

   У ході уроку учні пригадали історію виникнення ляльки-мотанки, види оберегів українського народу, повторили правила безпечної праці і приступили до практичної роботи. Використовуючи знання, отримані на попередніх уроках, та набутий досвід з виготовлення виробу, кожна учениця створювала свою ляльку-мотанку.

  Цінність кожного уроку – у його кінцевому результаті. Анжеліці Леонідівні вдалося створити на уроці ситуацію успіху. Доказом цьому були щасливі очі наших учениць, коли вони споглядали результати своєї праці.

alt

alt

alt

alt

alt

alt