НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА ГАРЯЧА ЛІНІЯ Друк
 garacha linia zag НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

З січня до березня 2020 року на Національну дитячу гарячу лінію надійшло майже 10 тисяч звернень, 69,8% – від дітей та підлітків. Найбільша кількість консультацій припала на березень – місяць, коли в країні розпочалися карантинні заходи.

Абоненти й абонентки отримували інформаційно-просвітницькі, психологічні та правові консультації. Найбільше – щодо насильства та жорстокого поводження з дітьми.

Нагадуємо, що Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації.

Відтепер, отримати консультацію можна:

Messenger @childhotline.ukraine

Instagram @childhotline_ua

Telegram @CHL116111

А також у будні з 12:00 до 20:00 за безкоштовними номерами:

0 800 500 225 (зі стаціонарних) або 116 111 (з мобільних)

Також ми нагадуємо, що учні та вихованці нашого закладу освіти можуть звертатись за допомогою до педагогів школи, класних керівників, адміністрації. 

garacha linia